Dunamis Organization Services
we enable greatness in people and organizations everywhere
MENUMENU
  • All Solutions
    • All Access Pass
    • Leadership Development
      • The 4 Essential Roles of Leadership
      • The 6 Critical Practices For Leading a Team
      • The 7 Habits of Highly Effective People
      • The 7 Habits for Managers
      • The 7 Habits Leader Implementation
      • The 7 Habits Foundations
      • Influencer
      • Multipliers
      • Building Trust
        • Leading at the Speed of Trust
        • Speed of Trust Foundations
      • Execution
        • The 4 Disciplines of Execution
      • Increasing Productivity
        • Presentation Advantage
        • The 5 Choices to Extraordinary Productivity
        • Project Management for the Unofficial Project Manager
        • Building Business Acumen
        • Crucial Conversations
        • Getting Things Done
    • Sales Performance
      • Helping Client Succeed : Closing the Sale
      • Helping Client Succeed : Filling Your Pipeline
      • Helping Client Succeed : Qualifying Opportunities
    • Human Capital Management System Alignment
    • Education
  • Our Partners
  • Engage With Us
    • Onsite Training & Consulting
    • Public Training
    • Client Facilitator Certification
    • Learning Management System
  • Our Approach
  • Event
    • Dunamis Udemy Class
    • Public Training
    • Dunamis Webinar
    • Education Event
  • Knowledge Center
    • Articles
    • Dunamis Audio Webcast
    • Our Published Books
    • Downloadable Resources
  • Contact
Dunamis-Web-Banner-1280x360-(Audio-Webcast)
FacebookTweetLinkedInShares

Listen Well and Build Empathy with Co-worker

30 Oktober 2020 | 14.00 – 14.45 | Free of Charge

Decky Surjowidjojo, Facilitator, Dunamis Organization Services

[Dunamis]-Web-Banner-Template-550-x-550-px-(Okt-Webinar-Listen-Well-)

Bayangkan jika setiap orang dalam perusahaan berinteraksi dengan rekan kerjanya hanya sebatas profesional saja tanpa kedekatan hubungan emosional sama sekali. Berapa banyak informasi penting yang mungkin terlewatkan dengan level kedekatan yang demikian. Dan tidak menutup kemungkinan, jika informasi tersebut diterima dan diterapkan dengan baik, dapat memberikan pengembangan baik bagi diri sendiri, tim maupun organisasi.

Kunci dari membangun kedekatan emosional adalah empati, sesuatu yang dapat dibangun setiap hari ketika berinteraksi rekan kerja. Empati akan meningkatkan pemahaman setiap orang akan perspektif orang lain, dan membuat setiap rekan kerja merasa didengar dan dihargai, yang akan menghasilkan hubungan yang lebih dekat dan kerja sama yang meningkat.

Begitu pentingkah membangun kedekatan hubungan dengan rekan kerja? Apa yang perlu dilakukan dalam membangun empati dengan rekan kerja?

LISTEN AUDIO WEBCAST NOW:

LISTEN MORE …

Dunamis-Web-Banner-1280x360-(Audio-Webcast)

The Leader in Me: Bagaimana Memberdayakan Siswa Memimpin Pembelajarannya

Dunamis-Web-Banner-1280x360-(Audio-Webcast)

Move Your Middle – Turn Average Employees Into High Performers

Dunamis-Web-Banner-1280x360-(Audio-Webcast)

Feel Like You’re Headed For Burnout?: Kelola Stress Di Masa Pandemi

Dunamis Organization Services
FOLLOW US
  • About Us
  • Contact Us
  • Careers
  • Legal Notice & Privacy Policy

Phone: +6221-5720761 | Fax: +6221-5720762

Copyright © 2021 PT Dunamis Intrasarana. All rights reserved